duminică, 15 august 2010

Franturi ale trecutului

Nu e suficient sa zambesti celorlalti si sa ii minti frumos ca iti e bine, pentru a reusi sa te minti si pe tine... pur si simplu nu e atat de facil sa stergi amintirile ca si cum ai sterge praful, mai ales cand ele inca dor, dor si uneori e atat de greu, incat plansul nu mai ajuta la nimic. Degeaba trece timpul, ranile nu se vindeca, degeaba sper...sperantele sunt spulberate de fapte, degeaba strig...strigatul meu se pierde pe drum;
 Nimic din ce as face sau as spune, nimic din ce am facut sau am spus, nu ajuta si nu a ajutat niciodata la nimic;
Imi place sa cred ca am trecut peste, dar urasc momentele precum asta de acum, sunt chinuitoare si le simt ca si cum as simti prezenta periodica a unei naluci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu