marți, 24 martie 2015

Mi-e dor....

Mi-e al dracului de dor de fericirea-n doi! Mi-e dor de vise impreuna, mi-e dor de dimineti tarzii si sarutari pe frunte. Mi-e dor de simplitatea si emotia momentelor cand poti jura ca el iti pune lumea la picioare cu o imbratisare. Mi-e dor zambete complice si planuri nebunesti. Mi-e dor sa fiu iubita, amanta, prietena si confidenta unui singur om. Mi-e dor sa fiu numai a lui si sa-l iubesc cu trup si suflet. Mi-e dor sa-l tin in brate cand e vulnerabil, cand neincrederea-l incearca, cand isi da jos masca omului puternic si imi suspina-n poala.  Mi-e dor sa ma rasfete si sa-mi protejeze sufletul, sa-l vindece de rani pe care el le-a provocat....mi-e dor sa-mi spuna c-avem o viata inainte si o s-o impartim pe toata. mi-e dor sa fiu femeie, femeia lui!
Mi-e al dracului de dor si-al dracului de frica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu