luni, 4 mai 2015

Valuri, briza, nisip si inspiratie...

Cand am ales numele blogului, m-am gandit la ce anume ma inspira cel mai tare, iar mintea mi-a fugit la plaja- la malul marii, acolo unde valurile se sparg zgomotos si se transforma in spuma sarata (LaMousseDeMer). Ceea ce am realizat acum este faptul ca eu nu am dedicat marii, exclusiv, nici macar un post. De aceea, astazi voi vorbi despre prima mea intalnire din 2015 cu ea, cu marea mea :)
A fost o intalnire atipica, cu lume multa, agitata- mai agitata decat insasi marea enervata de furtuni. Pentru prima data, am avut ocazia s-o intalnesc in 3 ipostaze: prietena "fitoasa" a domnisoarelor sumar imbracate ce-si indeasa, nervoase, tocurile ametitoare in nisipul plajei in cautarea refresh-ului cu aer umed si sarat, pentru inca un dans in corturile de fite- varianta estivala a cluburilor bucurestene; prietena "rebela" a tinerilor ce prefera petrecerile pe plaja cu ritmuri ce le curg prin vene si care pulseaza odata cu valurile ce ajung la mal si....prietena mea, doar a mea.
Am avut la dispozitie 3 zile pe care le-am dedicat, pe rand, intalnirii cu marea in fiecare din ipostazele astea. Si, ca de fiecare data, cel mai tare m-a emotionat si inspirat intalnirea cu... marea- prietena mea. A durat putin, dar a fost intensa intalnirea noastra, caci trecuse aproape un an si aveam multe sa ne spunem. 



Mi-a fost dor s-o pot respira, s-o pot asculta, sa-i pot spune ce m-apasa, iar ea sa-mi curete sufletul de griji si sa-l inunde cu liniste. Aveam nevoie de forta si energia, in stare pura, pe care doar ea mi le ofera. I-am spus povesti noi cu entuziasm in glas si sclipiri de incredere in priviri, apoi i-am ascultat, in tihna, sfaturile. Am plans impreuna cu cerul, iar ea ne-a fost martora. Am privit-o intreaga (asa, cat e de mare!) si mi-a facut pofta de libertate, apoi mi-am amintit ca niciunde in alta parte nu pot fi mai libera de-atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu